Todos nós, levamos sen sabelo varios instrumentos sempre con nós : a voz e a percusión.
Confésovos que son os meus instrumentos preferidos...
Póñovos varios exemplos para que disfrutedes . Hai vários estilos e varias dificultades
1. No primeiro vídeo os alumnos dunha coral de Bizkaia poñen música aos escenarios do Guggenheim dun xeito fermosísimo.
2. Os seguintes son vídeos de xogos que eu cantaba de nena. Seguro que vós coñecedes moitos máis. Podedes ensinarme algún xogo con percusión corporal que coñezades, faríame moita ilusión. Lembrade que para envialo, tedes o mail: solmisolmimi@gmail.com
3.Por último unha cantiga que hai anos, cantamos no colexio moitísimo, cos nenos máis maiores. Os nenos de 4º , 5º e 6º, anímovos a practicalo co titorial que acompaña a este último vídeo. Cando consegues aprendelo non podes parar de cantalo e tocalo pero necesitaredes un compañeiro ou compañeira para practicalo.
1. Bring me little water Silvy
Leioa Kantika Korala
Póñovos varios exemplos para que disfrutedes . Hai vários estilos e varias dificultades
1. No primeiro vídeo os alumnos dunha coral de Bizkaia poñen música aos escenarios do Guggenheim dun xeito fermosísimo.
2. Os seguintes son vídeos de xogos que eu cantaba de nena. Seguro que vós coñecedes moitos máis. Podedes ensinarme algún xogo con percusión corporal que coñezades, faríame moita ilusión. Lembrade que para envialo, tedes o mail: solmisolmimi@gmail.com
3.Por último unha cantiga que hai anos, cantamos no colexio moitísimo, cos nenos máis maiores. Os nenos de 4º , 5º e 6º, anímovos a practicalo co titorial que acompaña a este último vídeo. Cando consegues aprendelo non podes parar de cantalo e tocalo pero necesitaredes un compañeiro ou compañeira para practicalo.
1. Bring me little water Silvy
Leioa Kantika Korala
1
2. En un convento e Miliquituri.
2. En un convento e Miliquituri.
I
3. I´ll think of You
3. I´ll think of You
Se queredes aprendelo pouquiño a pouco premede nesta páxina web ou mirade a estes dous nenos do coro "Os Boscos"ensinándonos o xogo das palmas.
Ningún comentario:
Publicar un comentario