Concurso musical          

   ¡Nenos e nenas do Serra      Vincios! Comeza o primeiro    concurso musical onde        poderedes obtar a gañar un    fantástico cd.


O concurso ten dúas fases:


1ª FASE: Tedes que escribir unha mensaxe neste post , contando se vos gusta a cantiga de Barrio Sésamo, da publicación anterior (Namorada de Barrio Sésamo) , e dicir A QUE ESTILO MUSICAL PERTENCE.
Na mensaxe, non vos esquezades de deixar o voso nome e o curso no que estades .

De entre todas as mensaxes seleccionaremos ao chou 4 persoas.

2º FASE: esas 4 persoas seleccionadas terán que interpretar a cantiga do vídeo, na clase de música o vindeiro mércores as 12:00h ante un tribunal experto.
Para facer esta proba teredes a opción de ir lendo a letra  nun karaoke e sempre teredes a música orixinal de fondo.
Nesta ocasión, só haberá un gañador.


Boa Sorte

Lembrade que pode participar toda a comunidade educativa.








26 comentarios:

  1. q guai lo de el concurso

    ResponderEliminar
  2. a min a cantiga gustame porque é unha maneira de aprender o diccionario en ingles cantando

    ResponderEliminar
  3. el estilo es musica disco

    ResponderEliminar
  4. Pos a min pacéreceme un gospel de esos, música espiritual,ou un rithm and blues...que a min me soan moi parecidos ainda que o segundo soe ser máis animado dende el principio que o primeiro...Iñorante que é unha...
    Encántame ese tipo de música...é moi animada e fai que se che vaian os pés!!!

    ResponderEliminar
  5. pareceme que e jazz :D :P

    ResponderEliminar
  6. me gustou moito porque é moi animada e ademais pegadiza

    ResponderEliminar
  7. Claudia 5º
    e moi divertida e entretieda e soul e blues

    ResponderEliminar
  8. Preciosa e animada canción!!!!!! Eses bonecos trasládanme a miña infancia, eu era unha fan incondicional de Barrio Sésamo.
    Creo que o estilo musical desta canción pode ser de mixtura de góspel e Ritm and Blues.

    O disco creo que é para min, jajajajaja,.....

    ResponderEliminar
  9. adrian 4º a min pareceme que e Gospel - musica de iglesia

    ResponderEliminar
  10. Eu vía todas as tardes Barrio Sésamo, cos meus irmáns. Todos e cada un dos personaxes tiñan algo especial e encantábanme os invitados ao programa, como a cantante do vídeo.
    Creo que é Gospel, aínda que non estou segura.

    P.D.: Encántame a ide do concurso!

    Irene (profe)

    ResponderEliminar
  11. Tania 3º
    me gusta y creo que es de estilo pop

    ResponderEliminar
  12. Eva 3º
    me gusta y creo que es rick rock

    ResponderEliminar
  13. Yeneba Romero 3º me ha encantado y creo que es de estilo gospel

    ResponderEliminar
  14. Iker 3º
    megusto creo que es de gospel

    ResponderEliminar
  15. Paula Estevez 3 me gusta mucho y me parece de musica opera

    ResponderEliminar
  16. paula a 3º
    me gusto mucho y es de rik rok

    ResponderEliminar
  17. Telmo Aldao 3º
    Me gusta
    Goster

    ResponderEliminar
  18. me llamo Noa costas de 3º
    me gusta la cancion y creo que es estilo gospel

    ResponderEliminar
  19. Martin Martinez 3º me gusto mucho y creo que es el estilo gospel

    ResponderEliminar
  20. Judith Doldan 3º me gusta y me parece de musica de misa

    ResponderEliminar
  21. 3º Aldara
    Me gusta y me parece que es gospel

    ResponderEliminar
  22. Gabriel 3º
    me gusto la cancion creo que es gospel

    ResponderEliminar
  23. Quienes son los ganadores .
    Quiero saberlo ya.

    ResponderEliminar